چراغ دکل خورشیدی

پنجاه led با پایه 550.000 تومان

روی دکل ها معمولا رادیو و تجهیزات مخابراتی استفاده می شود و اگر روی دکل کابل کشی برق انجام شود ایرادات ذیل بوجود می آید :

  1. احتمال پوسیدگی کابل برق در فضای باز و سایدگی کابل برق که باعث برق گرفتگی احتمالی دکل کار خواهد شد و خطراتی را از این بابت ایجاد می کند.
  2. ایجاد نویز برای کابل های دیتا که روی دکل عبور کرده اند چون کابل برق یک اثر مغناطیسی دارد و همانطور که کابل تلفن اگر نزدیک کابل برق باشد خر خر می کند اگر کابل برق هم نزدیک کابل دیتا باشد باعث ایجاد نویز خواهد شد.
  3. با رفتن برق چراغ دکل شما خاموش نمی شود.

بنابراین اکثرا از چراغ دکل های سولار خورشیدی برای این منظور استفاده می شود و استفاده از این چراغ ها از لحاظ هزینه هم چون کابل کشی برق هم ندارد و مصرف برق هم ندارد در بلند مدت هم مرقوم به صرفه خواهد بود.

کاهش مصرف انرژی تا 8 برابر ، LED های استفاده شده از نوع Hight Bright با زاویه 180 درجه می باشد. ، طول عمر LED برابر 100،000 ساعت، تنوع در رنگ و تعداد LED ، نصب سریع و آسان و استفاده از انرژی خورشیدی بوسیله صفحات خورشیدی ، استفاده از فتوسل برای زمان روشن و خاموش شدن……

با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ، چراغ های ترافیکی خورشیدی بدون نیاز به انرژی برق و با استفاده از انرژی خورشیدی یکی از مناسب ترین و اقتصادی ترین گزینه ها جهت استفاده در سراسر ایران میباشد.

سیستم روشنایی دکل جهت مشخص شدن ارتفاع و محل دکل در شب می‌باشد نا هواپيماها و بالگردها در هنگام پرواز در منطقه با دکل برخورد نکنند. مطابق استاندارد ICAO سیستم روشنائی برای دکل‌های بلندتر از ٣٠ متر الزامی می‌باشد که در بعضی مواقع بنا به دلایلی در دکل‌های کوتاه تر نیز الزامی می‌شود. این سیستم شامل چراغ دکل، لامپ (ترافیکی ٨٠٠٠ ساعتی)، فتوسل ، فلاشر و کابل برق افشان می‌باشد.

با توجه به ارتفاع دکل‌ها و با وجود ساختمانها و آنتن های مرتفع و به منظور ایمن‌سازی هوایی دکل براساس قوانین و مصوبات ایمنی سازه‌های بلند مرتبه باید برای بالانرین ارتفاع دکل از چراغ خطر چشمک‌زن استفاده نمود. بدین منظور از چراغ روشنایی بر روی دکل‌ها نیز استفاده می‌گردد.

لازم به ذکر است که طول عمر لامپ های led حداقل 5 سال می باشد و حتی قابل تعمیر هم هستند.
این محصول با توجه به طول عمر و کارایی بالا نیاز به تعویض و رفع عیب این مجموعه را به حداقل رسانده است . قابلیت استفاده چراغ LED دکل از صفحات خورشیدی ( عدم نیاز به برق شهری ) و همچنین فتوسل برای زمان روشن و خاموش شدن بصورت اتوماتیک از دیگر مزایای این سیستم می باشد. چراغ دکل LED ضمن کاهش توان مصرفی تا 8 وات امکان ایجاد حداقل شدت نور را فراهم می نماید . لامپ دکل LED به شکلی طراحی شده است که به راحتی قابل نصب در سرپیچهای موجود می باشد . لامپ دکل LED در مدلهای 50 ، 100 و 150 عدد LED قابل ارائه می باشد . LED های استفاده شده در چراغ دکل LED از نوع Hight Bright با زاوایه تابش 180 درجه می باشد.
الف) مشخصات فنی اجزاء کلی سیستم چراغ دکل
1-لامپ دکل:
الف) لامپ ارائه شده برای چراغ دکل از نوع لامپ LED می باشد که دارای مشخصات ذیل می باشد :
– کاهش مصرف انرژی تا 8w
– ولتاژ عملکرد برق شهر با ولتاژ موثر 190VAC-240VAc فرکانس 50HZ-60HZ نسبت سری و موازی بودن LED ها به گونه ای است که در صورت سوختن یکی از LED ها تاثیر محسوسی روی شدت نور و روشن بودن سایر LED ها نمی گذارد .
– LED های استفاده شده از نوع Hight Bright با زاویه 180 درجه می باشد. – طول عمر LED برابر 100،000 ساعت
– تنوع در رنگ و تعداد LED – نصب سریع و آسان
– استفاده از انرژی خورشیدی بوسیله صفحات خورشیدی – استفاده از فتوسل برای زمان روشن و خاموش شدن
– کیفیت وکارایی چراغ دکل به مدت یک سال ضمانت میگردد.
2) بدنه چراغ دکل :
– بدنه چراغ از نوع فلزی با روکش لعابی مناسب
– شیشه چراغ از نوع رنگی و جنس پیرکس با قابلیت حفظ رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی – دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار
– دارای سر پیچ از جنس چینی

چراغ سر دکل خورشیدی با لامپ LED:
این نوع چراغ به وسیله ی صفحه ی LED که به آن متصل است در طول روز انرژی خورشید را ذخیره میکند و به هنگام تاریک شدن هوا از انرژی ذخیره شده استفاده کرده و روشن میشود از مزایای این نوع چراغ میتوان به نور زیاد،فتوسل سرخود بودن،حبابی رنگی و مقاوم در هر نوع شرایط آب و هوایی و طول عمر زیادش اشاره کرد. لازم به ذکر است باطری این نوع چراغ 5 روز انرژی را ذخیره میکند .

پنجاه led با پایه 550.000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *